Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies.
Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce prywatności.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu
Sklep ForArt Detal
Koszyk
Koszyk: 0 szt. Suma: 0,00 zł
  Katalog » Regulamin
Kategorie
  » Primamarketing
  » Stemple Cover-a-Card Impression Obsession
  » Wykrojniki Impression Obsesion
  » Wykrojniki Memorybox
  » Wykrojniki Poppystamps
  » Dziurkacz brzegowy 4 cm
  » Dziurkacz brzegowy wielofunkcyjny 5cm
  » Dziurkacz narożnikowy 3.7 cm
  » Dziurkacz narożny 2.5 cm
  » Dziurkacz ozdobny 1.6 cm
  » Dziurkacz ozdobny 2.5 cm
  » Dziurkacz ozdobny 6,3 cm
  » Dziurkacz ozdobny 7,5 cm
  » ARTIS 100ml
  » DAILY ART
  » Heritage 1 litr
  » Heritage 100ml
  » Heritage 250ml
  » Heritage metaliczne 100ml
  » PENTART metaliczne 50 ml
  » Phoenix 100ml
  » Foamiran 30 x 35 cm
  » Foamiran 60 x 70 cm
  » Pręciki do kwiatów
  » 13 ARTS
  » Dayka 15 x 20 cm
  » Dayka A4
  » Ranger
  » Stamperia 15x20cm
  » Stamperia 20 x 25
  » Stamperia A4
  » Farbki Ayeeda paints
  » Gesso
  » Kleje
  » Lakiery
  » Media żelowe - Gel medium
  » Mgiełki
  » Mika
  » Pasty do spękań
  » Pasty do szablonów
  » Pasty magnetyczne
  » Pasty mineralne
  » Pasty Pękające
  » Pasty Śnieg
  » Pasty strukturalne
  » Pasty Terakotowe
  » Pasty Żelowe
  » Patyny
  » Perły w płynie
  » Podkłady
  » Shiny powder
  » Spękania
  » Transfery
  » Złocenia
  » Pozostałe
  » Ćwieki
  » Gwiazdki
  » Kwiaty
  » Organza i siatka
  » Serduszka
  » Śnieżynki
  » Szyszki
  » Tekturki
  » Ważki
  » Antique Decorations 35x50cm
  » ARTIS 50x70 cm
  » Blackberry 21,5 x 28 cm
  » CALAMBOUR 50 x70cm
  » CALAMBOUR DIGITAL klasyczny 35 x 50 cm
  » CALAMBOUR Easy 50x70cm
  » Cana Bric
  » Dayka 32x34 cm
  » Decomania 30x31cm
  » Decomania 35 x 50cm
  » GABI - format A4
  » GABI - format A3
  » Stamperia klasyczny 50x70cm
  » Stamperia VELO 48x33,5cm
  » Elementy do wycinania-paski
  » Papiery 30.5 x 30.5 cm
  » Zestawy papierów 15.2 x 15.2 cm
  » Zestawy papierów 30.5 x 30.5 cm
  » Calambour
  » Calambour Digital
  » Decomania
  » Hobby&Blue
  » ITD
  » KALIT
  » Renkalik 35 x 50
  » Renkalik 50 x 70
  » Rubus Paper
  » Ryżowe gładkie
  » Stamperia 23 x 48 cm
  » Stamperia A4
  » TO-DO 35 x 50 cm
  » TO-DO 50x70 cm
  » Włóczka MyBoshi
  » Przedmioty do ozdabiania - Akryl
  » Przedmioty do ozdabiania - drewno
  » Przedmioty do ozdabiania - MDF
  » Przedmioty do zdobienia - Styropian
  » Media
  » Anioły
  » Bez
  » Boże Narodzenie
  » Dekory
  » Dziecięce
  » Elfy
  » Grafika
  » Jedzenie
  » Kawa Herbata Wino
  » Kraje, Miasta
  » Kuchnia, filizanki
  » Kwiatowe
  » Lawenda
  » Ludowe
  » Maki
  » Malarstwo
  » Mapy
  » Morze
  » Muzyka
  » Oliwki
  » Orientalne
  » Owoce warzywa grzyby
  » Paski
  » Róże
  » Różne
  » Sery
  » Ślub
  » Świat
  » Tulipany
  » Vintage
  » Walentynki
  » Wielkanoc
  » Zioła
  » Zwierzęta
  » Stemple
  » Tusze Archival
  » Tusze DISTRESS
  » Tusze pigmentowe
Informacje
Kontakt
Tel
664 555 769
Godziny działania sklepu
9-16; odbiór ul. Bartycka 20 po godz.18.00 (należy się wcześniej umówić)
Regulamin

ZASADY KORZYSTANIA ZE SKLEPU INTERNETOWEGO

REGULAMIN www.forart.pl


 

Sklep dostępny pod adresem www.forart.pl by klienci czuli się komfortowo i bezpiecznie, a zakupy dokonane w sklepie były zawsze udane. Sklep działa w oparciu o obowiązujące przepisy prawa oraz z poszanowaniem dobrych obyczajów w obrocie gospodarczym, w szczególności mając na względzie standardy e-commerce w przedmiocie jakości towarów oraz obsługi przeprowadzanych transakcji.


 

I Definicje regulaminowe

II Postanowienia wstępne regulaminu

III Procedura składania zamówień i moment zawarcia umowy sprzedaży

IV Zapłata ceny za towar

V Realizacja dostawy – informacje

VI Procedura Reklamacyjna

VII Gwarancje

VIII Odstąpienie od umowy – zwroty towarów w ramach odstąpienia od umowy

IX Regulacje świadczenia usług drogą elektroniczną

X Postanowienia Końcowe

 

Niniejszy regulamin, jest regulaminem o którym mowa w art 8 Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 ze zm.), a także reguluje warunki zawierania Umów sprzedaży w Sklepie internetowym, zgodnie z treścią innych ustaw, odpowiednio regulujących ten obowiązek.

Klient ma prawo przed złożeniem zamówienia do negocjacji zapisów umowy ze Sprzedawcą. W przypadku zrezygnowania przez Klienta z możliwości zawarcia umowy na drodze indywidualnych negocjacji, zastosowanie ma niniejszy Regulamin oraz powszechnie obowiązujące przepisy prawa.

I Definicje regulaminowe

Jeżeli z treści Regulaminu nie wynika inaczej, poprzez pojęcia zawarte w niniejszym Regulaminie należy odpowiednio rozumieć:

 

  1. REGULAMIN – niniejszy Regulamin wraz z załącznikami; informujący o obowiązkach oraz uprawnieniach dwóch Stron Umowy;

  2. STRONA – stroną Umowy jest Kupujący lub Sprzedawca; w przypadku pojęcia Strony – rozumie się Kupującego oraz Sprzedawcę łącznie;

  3. UMOWA ZAWARTA NA ODLEGŁOŚĆ – Umowa zawarta na odległość przez Strony, przy braku jednoczesnej obecności dwóch Stron Umowy; Umowa zawierana jest z wykorzystaniem Kanałów Komunikacji na odległość, dostępnych w Sklepie;

  4. KANAŁY KOMUNIKACJI – formy składania zamówień na odległość;

  5. SKLEPsklep internetowy dostępny pod adresem: www.forart.pl;

  6. SPRZEDAWCA Urszula Kopczyńska prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą: URSZULA KOPCZYŃSKA KAMAR, z siedzibą pod adresem: ul. św. Bonifacego 75 lok. 100, 02-936 Warszawa o numerze NIP: 5211546738, REGON: 141327186, wpisaną do CEIDG( Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej);

  7. USŁUGODAWCA - Urszula Kopczyńska prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą: URSZULA KOPCZYŃSKA KAMAR, z siedzibą pod adresem: ul. św. Bonifacego 75 lok. 100, 02-936 Warszawa o numerze NIP: 5211546738, REGON: 141327186, wpisaną do CEIDG( Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej);

  8. KLIENTosoba fizyczna, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, nabywająca produkty za pośrednictwem adresu e-mail należącego do sklepu internetowego, lub korzystająca z formularza kontaktowego sklepu dostępnego pod adresem www.forart.pl;

  9. KONSUMENT – osoba fizyczna nabywająca produkty za pośrednictwem Sklepu internetowego, telefonicznie lub mailowo w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;

  10. KUPUJĄCY – Klient oraz Konsument łącznie;

  11. USŁUGOBIORCA - osoba fizyczna, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, korzystająca z formularza kontaktowego;

  12. ZAMÓWIENIE – złożona przez Kupującego za pośrednictwem strony internetowej oferta zawarcia umowy sprzedaży;

  13. UŻYTKOWNIK – każdy podmiot korzystający ze strony sklepu internetowego;

  14. UMOWA SPRZEDAŻY - umowa sprzedaży towaru zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym za pośrednictwem Sklepu internetowego;

  15. PRODUKT – każdy przedmiot sprzedawany za pośrednictwem sklepu internetowego;

  16. NEWSLETTER – usługa świadczona drogą elektroniczną, polegająca na wysyłaniu do Usługobiorców informacji handlowych własnych produktów;

  17. FORMA PŁATNOŚCI – forma zapłaty za zamówiony produkt, wybrana przez Kupującego podczas składanego Zamówienia oferowana przez Sklep lub w wyniku indywidualnych ustaleń prowadzonych ze Sklepem w innej formie niż prezentowane na stronie internetowej formy płatności;

  18. FORMA DOSTAWY – forma dostarczenia zamówionego produktu, wybrana przez Kupującego podczas składanego Zamówienia lub w wyniku indywidualnych ustaleń prowadzonych ze Sklepem w innej formie niż prezentowane na stronie internetowej formy dostawy;

  19. DOKUMENT SPRZEDAŻY - faktura VAT lub Paragon, w zależności od wskazań Kupującego;

  20. ZAŁĄCZNIKI – informacja o prawie odstąpienia od umowy oraz wzór formularza odstąpienia od umowy;

  21. KODEKS DOBRYCH PRAKTYK – zbiór zasad postępowania, przyjęty w powszechnie obowiązującym prawie w postaci norm etycznych oraz zawodowych w celu przeciwdziałania nieuczciwym praktykom rynkowym, który stosowany jest przez Sprzedawcę;

  22. INFORMACJA – informacja o produkcie, znajdująca się przy zdjęciu produktu, stanowiąca opis najważniejszych określeń oraz charakterystyki danego produktu, umożliwiający Kupującemu zapoznanie się z jego właściwościami;

  23. KOSZYK – forma magazynowania wybranych przez Kupującego produktów w celu późniejszego ich zakupu;

  24. MIEJSCE WYDANIA PRODUKTU – miejsce wskazane przez Kupującego w złożonym zamówieniu, pod który ma zostać dostarczony zakupiony przez Kupującego produkt;

  25. MOMENT WYDANIA PRODUKTU – moment, w którym Kupujący lub inna upoważniona do odbioru osoba obejmuje produkt będący przedmiotem zawartej umowy w posiadanie;

  26. ADRES REKLAMACYJNY ORAZ ADRES ODSTĄPIENIA OD UMOWY – adres lub adresy wskazane przez Sprzedawcę jako adresy do składania określonych oświadczeń, będące adresami do korespondencji;

  27. PRZEDMIOT UMOWY lub PRZEDMIOT ŚWIADCZENIA – wybrane przez Kupującego produkty lub usługi, będące przedmiotem Umowy lub przedmiotem Świadczenia; w zakres przedmiotu Umowy wlicza się również świadczenie Dostawy produktu przez Sprzedawcę, w przypadku wybrania przez Kupującego jednej z oferowanych przez Sprzedawcę form dostawy produktu;

  28. USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ – funkcjonalności systemu teleinformatycznego oraz informatycznego umożliwiające Usługodawcy oferowanie określonych technicznych rozwiązań jak umożliwienie możliwości złożenia Zamówienia przez Formularz Kontaktowy znajdujący się w Sklepie Internetowym; bez jednoczesnej obecności stron (na odległość), poprzez przekaz danych na indywidualne żądanie Usługobiorcy, przesyłane i otrzymywane za pomocą urządzeń do elektronicznego przetwarzania, włącznie z kompresją cyfrową, i przechowywania danych, które są w całości nadawane, odbierane lub transmitowane za pomocą sieci telekomunikacyjnej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne;

  29. SYSTEM INFORMATYCZNY – struktury techniczne, informatyczne oraz oprogramowanie umożliwiające transmisję;

  30. WADA – wada prawna lub wada fizyczna zakupionego produktu;

     

II Postanowienia wstępne Regulaminu

  1. Właścicielem oraz administratorem sklepu internetowego dostępnego pod adresem:www.forart.pl jest Urszula Kopczyńska prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą: URSZULA KOPCZYŃSKA KAMAR, z siedzibą pod adresem: ul. św. Bonifacego 75 lok. 100, 02-936 Warszawa o numerze NIP: 5211546738, REGON: 141327186, wpisaną do CEIDG( Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej).

  2. Przedmiotem działalności sklepu internetowego jest sprzedaż artykułów plastycznych, kreatywnych, drewnianych, pasmanteryjnych, do robótek ręcznych, artykułów jubilerskich, elementów do tworzenia biżuterii, przedmiotów ręcznie wykonanych za pośrednictwem sieci Internet.

  3. Wszystkie produkty oferowane w sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

  4. Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia Kupującemu produktów bez wad.

  5. Komunikacja ze Sprzedawcą dokonywana przez Kupującego powoduje ponoszenie przez Kupującego kosztów, jakie wynikają z umów zawartych przez Kupującego z podmiotami trzecimi, za możliwość korzystania z określonych form komunikacji na odległość Sprzedawca nie pobiera żadnych dodatkowych opłat ani świadczeń za możliwość komunikowania się z nim.

  6. Treść Regulaminu, w przypadku odrębnej decyzji Kupującego stanowi treść zawartej Umowy pomiędzy Stronami. Treść Umowy zostaje stosownie do obwiązujących przepisów utrwalona oraz udostępniona Kupującemu na trwałym nośniku, w celu zagwarantowania Kupującemu możliwości powołania się na niego w razie potrzeby.

  7. W celu zawarcia Umowy ze Sprzedawcą Kupujący może skorzystać z prawa do negocjacji warunków Umowy lub zawrzeć ze Sprzedawcą Umowę w oparciu o niniejszy Regulamin.

  8. Sprzedaż prowadzona jest na terenie Rzeczpospolitej Polski.

  9. Klient ma możliwość zapoznania się z kodeksem dobrych praktyk przedsiębiorców. Kodeks dobrych praktyk znajduje się w ustawie z dnia 23 sierpnia 2007 r o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym. Aktualne brzmienie Ustawy jest dostępne pod adresem http://isap.sejm.gov.pl/

  10. Ceny podane na stronie Sklepu internetowego wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.

  11. Kupujący może składać zamówienia w Sklepie 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.

  12. Komunikacja ze Sprzedawcą dokonywana przez Kupującego powoduje ponoszenie przez Kupującego kosztów, jakie wynikają z umów zawartych przez Kupującego z podmiotami trzecimi, za możliwość korzystania z określonych form komunikacji na odległość Sprzedawca nie pobiera żadnych dodatkowych opłat ani świadczeń za możliwość komunikowania się z nim.

  13. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw Klienta będącego jednocześnie Konsumentem w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku - Kodeks Cywilny (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.), przysługujących mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy.

  14. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdą właściwe przepisy prawa obowiązujące na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, a w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku - Kodeks Cywilny (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.), ustawy z dnia 30 maja 2014r o prawach konsumenta ( Dz. U. 2014 poz. 827) oraz ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.).

  15. W odniesieniu do umów zawieranych z Klientami będącymi przedsiębiorcami a mającymi siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, w sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie znajdą wyłącznie właściwe przepisy prawa obowiązujące na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności te, które zostały wymienione w ust. 14 powyżej.

  16. W odniesieniu do umów zawieranych z Klientami będącymi konsumentami mającymi miejsce zwykłego pobytu poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, w sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie znajdą wyłącznie właściwe przepisy prawa obowiązujące na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Zastosowanie właściwych przepisów prawa obowiązujących na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej nie pozbawia jednak konsumenta ochrony przyznanej mu na podstawie przepisów, których nie można wyłączyć w drodze umowy, na mocy prawa, które obowiązuje na terytorium państwa, w którym konsument ma miejsce zwykłego pobytu..

  17. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem linku zamieszczonego na stronie głównej sklepu internetowego. Regulamin może zostać utrwalony, pozyskany i odtworzony poprzez jego wydrukowanie lub zapisanie go na odpowiednim nośniku danych.

  18. Konsument w sytuacji sporu ze Sprzedawcą ma możliwość polubownego załatwienia sprawy poprzez:

    a) zwrócenie się do stałego polubownego sądu konsumenckiego

    b) mediację

    c) zwrócenie się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej

    d) uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu od Federacji Konsumentów, korzystając z bezpłatnej infolinii konsumenckiej 800 007 707.

     

III Procedura składania zamówień i moment zawarcia umowy sprzedaży

 

  1. Klient może składać zamówienia w Sklepie 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu poprzez stronę internetową www.forart.pl oraz mailowo pod adresem: forart@forart.pl .

  2. Odpowiedź ze strony Sklepu następuje w ciągu 24 godzin od zgłoszenia, w dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach pracy Sklepu.

  3. Sklep prowadzi sprzedaż na terytorium Polski.

  4. Sklep wystawa paragon lub fakturę VAT na sprzedawane produkty.

  5. Informacje o produktach prezentowane na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego; stanowią zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży.

  6. Złożenie zamówienia stanowi ofertę w rozumieniu kodeksu cywilnego, złożoną Sprzedawcy przez Kupującego.

  7. Informacje o produktach prezentowane na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego; stanowią zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży.

  8. Złożenie zamówienia stanowi ofertę w rozumieniu kodeksu cywilnego, złożoną Sprzedawcy przez Kupującego.

  9. Rejestracja i założenie poprzez formularz zamówienia jest możliwy wówczas, gdy Kupujący będzie zarejestrowany na swoim koncie lub skorzysta z możliwości złożenia zamówienia bez rejestracji. Kupujący, może również złożyć zamówienie poprzez e-mail.

  10. W celu złożenia zamówienia poprzez formularz Kupujący powinien dodać do „Koszyka” produkt, który zamierza kupić. Dodanie produktu do „Koszyka” nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia. Produkty mogą być dodawane lub usuwane z „Koszyka”.

  11. Koszyk” umożliwia Kupującemu zarządzanie zamawianymi produktami oraz przeliczanie wartości zamówienia.

  12. Zakupy dokonywane poprzez Koszyk są możliwe bez Rejestracji lub po uprzedniej Rejestracji. Rejestracja polega na wypełnieniu pól oznaczonych jako obowiązkowe, tj: adres e-mail/imię/nazwisko/ulica/numer domu/numer lokalu/kod pocztowy/miasto/województwo/kraj/adres dostawy/hasło oraz w przypadku firm obowiązkowo Nazwę Firmy oraz NIP.

  13. Po wypełnieniu pól oznaczonych powyżej zostaje utworzone konto Użytkownika. Użytkownika prosi się by na każdym etapie, czy to podczas realizacji zamówienia czy też przed, w przypadku zmiany danych zaktualizował informacje w celu poprawnej realizacji zamówienia przez Sprzedawcę.

  14. Aby sfinalizować zamówienie należy dodać do „Koszyka” wybrane przez siebie produkty. Kolejnym krokiem jest wybranie sposobu płatności oraz formy dostawy. W przypadku składania zamówienia przez Formularz bez korzystania z posiadanego Konta, należy uzupełnić dane adresowe. Po dokonaniu tych czynności każdorazowo, czy to w przypadku zamówień składanych z poziomu Konta Użytkownika, czy wyłącznie z formularza zamówienia bez Rejestracji należy wybrać przycisk „Zamawiam i płacę” w przypadku potwierdzenia złożonego zamówienia.

  15. Po złożeniu prawidłowego zamówienia, zamówienie uważa się za przyjęte. Zamówienia złożone w ten sposób są potwierdzane mailowo. Za chwilę zawarcia umowy uznaje się wysłanie przez Sklep potwierdzenia złożenia zamówienia.

  16. Kupujący może dokonać e-mailem lub telefonicznie zmiany w zamówieniu, lub wycofać zamówienie w całości, jeżeli nie zostało ono wysłane.

  17. Kupujący może podczas składanego zamówienia wskazać inny adres do dostawy oraz wyrazić zgodę na subskrypcję Newslettera.

  18. Zamówiony towar dostarczony zostanie na adres wskazany przez Kupującego.

  19. Wysyłka towaru przeważnie następuje przeważnie w ciągu 5-7 dni roboczych. W przypadku wydłużenia terminu Kupujący jest o tym informowany i odpowiednio podejmuje decyzje dotyczące realizacji zamówienia.

 

IV Zapłata ceny za towar

 

  1. Wszystkie ceny w Sklepie są cenami brutto, zawierającymi podatek od towarów i usług (VAT).

  2. Sklep przewiduje następujące rodzaje płatności:

    1. przedpłata – płatność przelewem – po otrzymaniu pocztą elektroniczną potwierdzenia złożonego zamówienia

      na konto: 79 1140 2004 0000 3002 5136 8136

      określając Tytuł wpłaty i podając Nr zamówienia i nazwisko Zamawiającego

  3. Kupujący dokonuje zakupu towaru oraz zamówienia usługi według cen oraz wysokości kosztów dostawy obowiązujących w chwili złożenia zamówienia.

  4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen oraz wysokości kosztów dostawy, w szczególności w przypadku zmiany cenników usług świadczonych przez podmiot realizujący dostawy. Postanowienie to nie dotyczy zamówień już realizowanych.

 

V Realizacja dostawy – informacje

 

  1. Dostawa następuje na adres wskazany przez Kupującego w zamówieniu.

  2. Zamówiony towar dostarczany jest w sposób wybrany przez Kupującego, podczas składanego zamówienia.

  3. Koszt dostawy towaru do Kupującego ponosi Kupujący.

  4. Jeżeli Sprzedawca nie może spełnić świadczenia z tego powodu, że towar nie jest dostępny, niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie trzydziestu dni od zawarcia Umowy, zawiadomi o tym Kupującego, który podejmie decyzję o dalszych losach złożonego przez niego zamówienia.

  5. Jeżeli Sprzedawca nie może wykonać świadczenia o właściwościach indywidualnie zamówionych przez Kupującego z powodu przejściowej niemożności jego spełnienia, Sprzedawca może za zgodą Kupującego spełnić świadczenie zastępcze, odpowiadające tej samej jakości i przeznaczeniu oraz za tę samą cenę lub wynagrodzenie lub w inny ustalony przez strony sposób.

  6. Kupujący ma możliwość wyboru innej formy dostawy ( przewoźnika) niż oferowane na Stronie Sklepu internetowego. W takim przypadku jednak, ryzyko utraty, uszkodzenia oraz odpowiedzialność za przesyłkę z chwilą wydania jej przez Sprzedawcę przewoźnikowi spoczywa na Kupującym.

  7. W przypadku sytuacji opisanej powyżej w pkt 6 informacja o odpowiedzialności za przesyłkę przekazywana jest Kupującemu przez Sprzedawcę drogą e-mail na wskazany adres kontaktowy po złożeniu zamówienia.

  8. Sprzedawca oferuje następujące formy dostawy: Poczta Polska oraz Kurier K-ex.

  9. Klient ma możliwość odebrania towaru osobiście w siedzibie firmy po uprzednim uzgodnieniu tego ze Sprzedawcą. Odbiór osobisty jest możliwy pod adresem: ul. Bartycka 20, 00-716 Warszawa.

  10. Zaleca się, aby Kupujący będący jednocześnie konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, w miarę możliwości dokonał sprawdzenia stanu towaru po dostarczeniu przesyłki i w obecności przedstawiciela podmiotu realizującego dostawę (kurier, operator pocztowy, etc.) spisał odpowiedni protokół. Sprawdzenie przesyłki ułatwi i przyspieszy dochodzenie ewentualnych roszczeń od podmiotu odpowiedzialnego w przypadku mechanicznego uszkodzenia przesyłki powstałego w trakcie transportu. W takich sytuacjach zaleca się, aby Kupujący skontaktował się w miarę możliwości w jak najszybszym czasie ze sprzedawcą telefonicznie: 664-555-769 bądź na adres e-mail: forart@forart.pl.

  11. Kupujący, który nie jest konsumentem w rozumieniu art.221 Kodeksu Cywilnego, jest zobowiązany do sprawdzenia stanu towaru po dostarczeniu przesyłki i w obecności przedstawiciela podmiotu realizującego dostawę (kurier, operator pocztowy etc.). W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych w trakcie transportu klient powinien spisać protokół szkody i niezwłocznie skontaktować się ze sprzedawcą telefonicznie: 664-555-769 bądź na adres e-mail: forart@forart.pl.

 

VI Procedura Reklamacyjna

 

  1. W przypadku umów zawieranych z Konsumentami w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, Sprzedawca ponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta na zasadach określonych w art. 556 i kolejnych Kodeksu cywilnego za wady fizyczne lub prawne ( rękojmia).

  2. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy Konsumentowi, a jeżeli przedmiotem świadczenia sprzedaży jest rzecz używana przed upływem roku od momentu wydania rzeczy Konsumentowi.

  3. Roszczenie Konsumenta o usunięcie wady lub wymianę rzeczy sprzedanej na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady, jednak nie wcześniej niż przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy Konsumentowi, a jeżeli przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana przed upływem roku od momentu wydania rzeczy Konsumentowi.

  4. W przypadku gdy określony przez Sprzedawcę lub producenta termin przydatności rzeczy do użycia kończy się po upływie dwóch lat od momentu wydania rzeczy Konsumentowi, Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne tej rzeczy stwierdzone przed upływem tego terminu.

  5. Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z Umową. W szczególności rzecz sprzedana jest niezgodna z Umową jeżeli:

    a) nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć, ze względu na cel w Umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;

    b) nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedawca zapewnił Kupującego, w tym przedstawiając próbkę lub wzór;

    c) nie nadaje się do celu, o którym Kupujący poinformował Sprzedawcę przy zawarciu Umowy, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;

    d) została Kupującemu wydana w stanie niezupełnym

  6. Na równi z zapewnieniem Sprzedawcy traktuje się publiczne zapewnienia producenta lub jego przedstawiciela, osoby, która wprowadza rzecz do obrotu w zakresie swojej działalności gospodarczej, oraz osoby, która przez umieszczenie rzeczy sprzedanej w swojej nazwy, znaku towarowego lub innego oznaczenia odróżniającego przedstawia się jako producent.

  7. Sprzedawca jest zwolniony z odpowiedzialności określonej w pkt 5c wyłącznie w sytuacji gdy:

    a) udowodni, że zapewnień tych nie znał lub oceniając rozsądnie nie mógł znać;

    b) wykaże, że zapewnienia nie mogły mieć wpływu na decyzję Konsumenta;

    c) treść zapewnień została sprostowana przed zawarciem Umowy ze Sprzedawcą

  8. Rzecz sprzedana ma wadę fizyczną także w razie nieprawidłowego jej zamontowania i uruchomienia, jeżeli czynności te zostały wykonane przez Sprzedawcę lub osobę trzecią, za którą Sprzedawca ponosi odpowiedzialność, albo przez Kupującego, który postąpił według instrukcji otrzymanej od Sprzedawcy.

  9. W przypadku Umowy z Konsumentem, jeżeli wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od momentu wydania rzeczy, przyjmuje się, że istniała ona w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Konsumenta. W sytuacji stwierdzenia wady po upływie roku od momentu wydania rzeczy obowiązek wykazania, że wada istniała w produkcie w momencie zakupu spoczywa na Konsumencie.

  10. Konsument, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, może:

    a) złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny;

    b) złożyć oświadczenie o odstąpieniu od Umowy;

    c) żądać wymiany produktu na wolny od wad;

    d) żądać usunięcia wady

  11. Konsument, nie może odstąpić od Umowy jeżeli wada jest nieistotna.

  12. Konsument, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć rzecz wadliwą na Adres Reklamacyjny, a jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie rzeczy przez Konsumenta byłoby nadmiernie utrudnione, Konsument obowiązany jest udostępnić rzecz Sprzedawcy w miejscu, w którym rzecz się znajduje. W razie niewykonania obowiązku przez Sprzedawcę Konsument jest upoważniony do odesłania rzeczy na koszt i niebezpieczeństwo Sprzedawcy.

  13. Sprzedawca prosi, aby w celu ułatwienia procesu reklamacyjnego dołączyć opis niezgodności towaru z Umową.

  14. Sprzedawca w ciągu 14 (czternastu) dni ustosunkuje się do zgłoszenia Konsumenta. W przeciwnym razie uważa się, że Sprzedawca uznał oświadczenie lub żądanie Konsumenta za uzasadnione.

  15. Sprzedawca, w przypadku żądania Konsumenta określonego w pkt. 10 a lub b może wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunąć, pod warunkiem, że nastąpi to niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.

  16. Jeżeli jednak, rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, nie przysługuje mu prawo do wymiany rzeczy lub usunięcia wady.

  17. Konsument może, zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z Umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe lub wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę, przy czym przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj oraz znaczenie stwierdzonej wady jak również zwraca się uwagę na niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia roszczenia.

  18. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądania Konsumenta jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową, rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim, możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności rzeczy z Umową wymaga nadmiernych kosztów.

  19. W przypadku obniżenia ceny, obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z Umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady.

  20. Sprzedawca jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.

  21. W sytuacji, gdy rzecz wadliwa została zamontowana, Konsument może żądać od Sprzedawcy demontażu i ponownego zamontowania po dokonaniu wymiany na wolną od wad lub usunięcia wady. W razie niewykonania ego obowiązku przez Sprzedawcę, Konsument jest upoważniony do dokonania tych czynności na koszt i niebezpieczeństwo Sprzedawcy.

  22. Sprzedawca może odmówić demontażu oraz ponownego zamontowania jeżeli koszt tych czynności przewyższa cenę rzeczy sprzedanej.

  23. Konsument, w przypadku opisanym powyżej może żądać od Sprzedawcy demontażu i ponownego zamontowania, jednakże jest zobowiązany ponieść część kosztów związanych z tym w wartości przewyższającej cenę rzeczy sprzedanej albo może żądać od Sprzedawcy zapłaty części kosztów demontażu i ponownego zamontowania, do wysokości ceny rzeczy sprzedanej.

  24. W przypadku umów zawieranych z Klientami nie będącymi jednocześnie konsumentami w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego, odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi jest wyłączona.

  25. Zgodnie z terminami wskazanymi w pkt 2, 3 oraz 4 niniejszego działu Regulaminu Konsument może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od mowy albo obniżeniu ceny z powodu wady fizycznej rzeczy sprzedanej, a jeżeli Konsument żądał wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, bieg terminu do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od Umowy albo obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany rzeczy lub usunięcia wady.

  26. W przypadku dochodzenia przed sądem, sądem polubownym jednego z uprawnień z tytułu rękojmi termin do wykonania innych uprawnień, przewidzianych Ustawą, przysługujących Konsumentowi z tego tytułu ulega zawieszeniu do czasu prawomocnego zakończenia postępowania w tej sprawie. Odpowiednio zasady te stosuje się również do postępowania mediacyjnego, przy czym termin do wykonania innych uprawnień z tytułu rękojmi, przysługujących Kons

Powrót
Koszyk
... jest pusty
Logowanie
Wyszukiwanie
Szukana fraza:
Przedział cenowy:
do
Producenci
Bestsellery
Recenzje
Biuletyn
Chcesz być na bieżąco informowany o nowościach w sklepie ? Podaj nam swój e-mail aby otrzymywać sklepowy biuletyn.
E-mail:
Twoje imię:
Nowości

Copyright 2011 © Sklep Internetowy forArt.Pl
Instalacja Sklepu na Licencji oscGold: Art Creative
Layaut i Pozycjonowanie Sklepu: ArtCreative